مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 20:552023-01-19ورزشي

رشد مدال آوری بانوان ایران از هفتاد درصد عبور کرده است


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتقاد داریم مرکز ثقل، کالبد نشاط و آینده سازان هر جامعه، جوانان هستند، گفت: رشد مدال آوری بانوان از هفتاد درصد عبور کرده است.

- وزیر ورزش و جوانان در دیدار با وزیر جوانان نیکاراگوئه: رشد مدال آوری بانوان ایران از هفتاد درصد عبور کرده است وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتقاد داریم مرکز ثقل، کالبد نشاط و آینده سازان هر جامعه، جوانان هستند، گفت: رشد مدال آوری بانوان از هفتاد درصد عبور کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سجادی در دیدار با لوسین گوارا آگوئرو وزیر جوانان نیکاراگوئه به همراه اوساک لنین براوو سفیر نیکاراگوئه در وزارت ورزش و جوانان ایران، ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: امیدوارم این دیدار سر فصل جدیدی در روابط دو کشور در حوزه ورزش و جوانان ایجاد کند.

سجادی با بیان این که در دنیای امروز تفکر جوان باوری و جوان یاوری حاکم است، اظهار داشت: ما اعتقاد داریم مرکز ثقل، کالبد نشاط و آینده سازان هر جامعه، جوانان هستند.

وی ادامه داد: حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان ایران در چهار قسمت کلان موضوعات جوانان را دنبال می کند.

سجادی افزود: در بخش ان جی او ها یا تشکل های مردم نهاد، حدود 4200 تشکل فعال جوانان داریم و علاوه بر این بیش از چهل هزار تشکل و گروه مردمی در کشور داریم که در حوزه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مدال آوری بانوان ایران از هفتاد درصد عبور کرده است

رشد مدال آوری بانوان ایران از هفتاد درصد عبور کرده است